Известие

Collapse
No announcement yet.

Смених мека връзка и стана ужасът!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смених мека връзка и стана ужасът!

    Колеги смених меката връзка с таква уж на Walker.

    И сега като подавам газ от самата връзка жужи много гадно. Не изпуска никъде по заварките, нови гарнитурки сложихме на двуцевката и не изпуска от никъде.

    Аз така не мога да карам. Това жужене ми бърка в Гъ*а направо.

    Дайте съвет понеже тръбата не може да се реже повече и да се слага друга връзка тябва да купя цялата двуцевка с връзката.

    От Walker-а ли да я купувам цялата или да търся оригинална?

    Тази връзка се оказа някво менте и сега направо не се кара.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Ми аз доколко знам това е нещо което няма как да се подобри, може само по лошо да стане......и аз се опитвах едно спортно гърне да го обезшумявам с какво ли не, но не стана.....флекса.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Ще търся сега да купувам нова или втора употреба, но здрава цялата двуцевка.

      Гледам в ebay има някви нови, но не ги знам какви са. Ще питам и във Walker за цена. И ако някой предложи нещо друго?

      Пишман станах, че я смених. беше само разнищена. Не изпускаше. Ам понеже ми ше беше скъсала една планка на гърнето и покрай него докато заваряхме и айде и връзката замина... и сега ми се реве.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Хах колега хубаво изглеждаше тая връзка .. а гледай... Мен едно аверче ми слага някви от опел по 25 лв и няма грешка.
        Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
        ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

        Comment


        • #5
          А, че тя и твойта зърка така. Ти щото не си чувал моята как тихо работеше.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Аз няколко пъти споменавах че оригиналната връзка няма общо с тия дето ги продават оригиналната е мисля два пласта и има вата между хармониката и оплетката. И при мен беше така проблема го пооправих като намерих вата издържаща на 1200 градуса облякох връзката с вата и отгоре с неръждаема мрежа като прихванах на няколко места с скоби за водни съединения.
            Преди да пробвам с ватата пробвах с азбест стана даже по тихо от колкото е сега но вонеше много гадно като спра на място чаках 500км но не се оправи му сложих ватата.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Сега че азбеста е забранен не означава че не може да се използва.
              Oem проблема ти е в меката връзка не в тръбата проблема е в това че меките връзки по магазините не са както оригиналните за това и са на такива пари по 40-50лв ако трябва да е хубава меката връзка сигурно ще струва 100-120лв.
              Тези коли си изменят звука при махането на катализатора и при смяна на меката връзка просто това са фактите.
              Ако може да намериш нещо в Е-bay дето да е като оригиналното може и да стане.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Ще търся сега да купувам нова или втора употреба, но здрава цялата двуцевка.

                Гледам в ebay има някви нови, но не ги знам какви са. Ще питам и във Walker за цена. И ако някой предложи нещо друго?

                Пишман станах, че я смених. беше само разнищена. Не изпускаше. Ам понеже ми ше беше скъсала една планка на гърнето и покрай него докато заваряхме и айде и връзката замина... и сега ми се реве.
                Аз смених моята преди 6 месеца при едни рапчовци тук в софия и нямам никакви проблеми. Връзката струваше 60 лв с монтажа. Явно нещо връзката ти не е качественна.
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #9
                  И моята струва 60 лв. с монтажа точно.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    И моята струва 60 лв. с монтажа точно.
                    Е кво искаш като качественните почват от 60 само за връзката!
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Ники да не ти се счупила "счупената планка" и да не си я видял. Дрънченето на мене ми беше от там.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Ники да не ти се счупила "счупената планка" и да не си я видял. Дрънченето на мене ми беше от там.
                        Планката си ми е заварена от мен с електрожена и нема чупене. Здрава си е брато. То свири или жужи от самата връзка. На канала еидн като подава газ горе и се чува във самата връзка вътре. От попголямата дължина ли незнам... или че е менте... ще се прави нещо утре, но ще видим какво. Ще питам утре във Walker-а колкострува цялата двуцевка, ако е много скъпа поръчвам я от ebay... и тва ще е.

                        ---------- Post added at 21:46 ---------- Previous post was at 21:45 ----------

                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Е кво искаш като качественните почват от 60 само за връзката!
                        Ам, утре ще видим какви ще ги вършим.

                        А какво ще стане ако махна тая връзка и заваря една тръба на нейно място?
                        Last edited by oem; d.m.y г., 21:12.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение

                          А какво ще стане ако махна тая връзка и заваря една тръба на нейно място?
                          Ще късаш тампони, най-малко.
                          sigpic
                          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Е кво искаш като качественните почват от 60 само за връзката!
                            качествените неща от дясно , а евтините отляво
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #15
                              Аз съм виждал при заварка с телоподаващо как телът е минал вътре в тръбата и стои като забит пирон и от това свиреше яко. Инче ако изпуска през връзката можеш да я навиеш отгоре с минерална вата която от едната страна е с алуминиево фолио и отгоре да я стегнеш с някакви скоби. А и не виждам защо да не може да се отреже тази връзка и да се завари нова (качествана) дори и да стане по къса тръбата може да се настави и т.н.

                              Comment

                              Working...
                              X